Julekalender 2024
Bliv en del af Folketidendes populære annoncør-julekalender.
Du kan købe en låge i kalenderen for Falster eller Lolland. Ønsker du at købe en låge i begge kalendere? Kontakt os allerede nu – lågerne bliver hurtigt udsolgt.
Tror du på julemirakler? Vi gør.
Vores julekalender er din genvej til alt det, som julen kan være for din virksomhed. I december er kunderne købelystne, aktivt på udkig efter nye produkter og åbne over for unikke oplevelser.
Julekalenderen promoveres i





De seneste år har vi haft så stor succes med julekalenderen, at flere er havnet på venteliste.
Gamification
- Gør marketing til en leg
Har du nogensinde set en person spille Candy Crush? Har du set, hvordan verden omkring vedkommende bare forsvinder? Engagementet er ubøjeligt. Bare lige én bane mere. Og én til. Koncentrationen er urokkelig.
Forestil dig så, at du kan høste den form for opmærksomhed i din markedsføring.
Det kan du med gamification.
I år har vi taget juleglæden et skridt videre med tre forskellige lågetyper, der alle trækker på gamification-elementer.
Fuldt fokus på
dit budskab
For at vinde dit spil, er kunderne nødt til at koncentrere sig om det, du vil fortælle dem. Der er altså ingen vej uden om dit budskab.
Alle spil er desuden designet med den helt rette balance mellem udfordring og belønning, der sikrer, at kunden er motiveret hele vejen.
Sæt spot på produkter
og øg dit salg
Måske har du noget på hylderne, som fortjener ekstra opmærksomhed? Noget, man ikke ville forvente at finde hos dig? Eller en genial julegave, som mange flere skal kende til?
Med en låge i julekalenderen kan du vise produkter og ydelser frem på en sjov og anderledes måde.
Gør et
stærkt indtryk
I julekalenderen møder kunderne dig i en legende kontekst. Og så er der, unægteligt, noget magisk over julen.
Oplevelsen smitter af på dit brand, skaber de helt rigtige associationer hos kunderne og sætter dig forrest i hukommelsen.
Nyt i år: Drop game & Swipe it
Du kan vælge mellem tre forskellige spil på din julekalenderlåge: quiz, drop game eller swipe it. Uanset hvilket spil du vælger er kundernes fulde opmærksomhed med dit brand garanteret.
Quiz
Kunderne skraber din låge fri og møder dit brand og et spørgsmål, der kun kan besvares efter et besøg i på din hjemmeside eller en af dine SoMe-kanaler. De sendes altså på en strategisk tur ind i dit univers – forbi dit budskab – og tilbage igen til en stemningsfuld afrunding på quizzen.
Med sjove og udfordrende spørgsmål, kan du teste dine kunders viden om din virksomhed og dens kerneværdier, eller du kan gøre nye kunder opmærksomme på dit brand.

- Få flere besøg i dit univers
- Mulighed for at promovere lige det budskab eller de produkter, du ønsker
- Vi hjælper gerne med at finde og formulere det spørgsmål, der bedst udfolder lågens potentiale

Drop Game
Når kunderne åbner din låge, møder de dit brand og et spil. De skal i drop game gribe/fange visse elementer og undgå andre! Spillet kan opsættes til mange formål, der sikre at du og dit brand huskes. Spillet er på tid, som tænder konkurrence-gnisten i alle deltagere.
Pust liv i dit brand med et sjovt spil på tid. Vis dine produkter og ydelser frem eller fortæl om dine værdier på en måde, der huskes af kunderne.

- God til at fortælle om dine services, ydelser og produkter
- Vores gamification eksperter skaber og opsætter spil i samråd med dig (30 min. online-møde)
- Spil og gamification gør dit brand og budskab sjovt at interagere med
- Få deltagernes fulde opmærksomhed med dit brand
Swipe it
Din låge skrabes fri og kunden møder dit brand og et fordybende spil. Swipe it-spillet stiller deltagerne overfor scenarier eller spørgsmål, de skal swipe til højre eller venstre på. Spillet kan opsættes på mange måder, men fælles for dem alle er, at du får stærke indsigter i dine kunders præferencer.
Bliv klogere på dine kunder – og gør kunderne klogere på din virksomhed. Swipe it-spillet kan fremhæve de produkter, services eller oplevelser, der matcher kundens præferencer.


- Bliv klogere på dine kunder - og gør kunderne klogere på din virksomhed
- Vores gamification eksperter skaber og opsætter spil i samråd med dig (30 min. online-møde)
- Vis at du har noget for alle
- Få deltagernes fulde opmærksomhed med dit brand
Priser
Julekalenderlåge med
Quiz
Med sjove og udfordrende spørgsmål, kan du teste dine kunders viden om din virksomhed og dens kerneværdier, eller du kan gøre nye leads opmærksomme på dit brand.
Du får
- En underholdende quiz, der giver besøgende på dit website
- Din virksomhed og præmie omtales i Radio SydhavsØerne når vinderen skal kåres
- Hvis du ønsker det, hjælper vi dig med at formulere det helt rigtige spørgsmål
6.500 kr.
Julekalenderlåge med
Drop game
Pust liv i dit brand med et sjovt spil på tid. Vis dine produkter og ydelser frem eller fortæl om dine værdier på en måde, der huskes af kunderne. Kun fantasien sætter grænser.
Du får
- Et underholdende spil på tid
- Fremvist dine produkter, services eller bløde værdier i et spil
- Din virksomhed og præmie omtales i Radio SydhavsØerne når vinderen skal kåres
- Online-opsætningsmøde med gamification ekspert
8.300 kr.
Julekalenderlåge med
Swipe it
Bliv klogere på dine kunder – og gør kunderne klogere på din virksomhed. Swipe it-spillet kan fremhæve de produkter, services eller oplevelser, der matcher kundens præferencer.
Du får
- Et fordybende spil med interaktion
- Fremvist dine produkter, services eller bløde værdier i et spil
- Værdifulde indsigter i dine kunders præferencer
- Din virksomhed og præmie omtales i Radio SydhavsØerne når vinderen skal kåres
- Online-opsætningsmøde med gamification ekspert
11.200 kr.
I tvivl om noget? Vi er klar til at hjælpe dig.
Sådan fungerer kalenderen
Julekalenderen består af 24 låger, som kan åbnes på dagen. Bag alle låger er et sjovt spil, hvor deltagere kan vinde en dagspræmie. Vinderen af dagens låge trækkes live i Radio SydhavsØerne på alle hverdage. Foruden dagspræmier, er der også en stor hovedpræmie. Hovedpræmievinderen trækkes blandt alle rigtige besvarelser blandt lågebesvarelser – det sker i januar og sendes live i radioen.
Folketidende har to kalendere en for Lolland og Falster. Fordobl dine vinderchancer ved at deltage i dem begge.

673.068 visninger
I løbet af november og december, reklamerer vi for julekalenderen - og det virker!
50.383 personer
Spillede med i sidste års julekalender. Mange af dem har allerede tilmeldt sig årets julekalender.
54.500 lytter med
Når Radio Sydhavsøernes værter omtaler låge-annoncøren og trækker vinderen i live radio.