Folketidende Gruppen

Julekalender 2023

Bliv en del af Folketidendes populære annoncør-julekalender. 

Du kan købe en låge i kalenderen for Falster eller Lolland. Ønsker du at købe en låge i begge kalendere? Kontakt os allerede nu – lågerne bliver hurtigt udsolgt.

Tror du på julemirakler? Vi gør.

 

Vores julekalender er din genvej til alt det, som julen kan være for din virksomhed. I december er kunderne købelystne, aktivt på udkig efter nye produkter og åbne over for unikke oplevelser. 

Det er lige nu, du gerne vil have fat i dem.
 
Med en låge i vores julekalender er du i bevidstheden hos de lokale forbrugere i en tid, hvor der er rift om dem. Sidste år brugte 50.383 personer vores julekalender. I år bliver det endnu vildere!
Underholdende spil, der matcher din brandidentitet
100%
Solid branding og lokal eksponering
100%
Omtale i alle vores udgivelser hele december
100%
Omtale i Radio Sydhavsøerne, hvor vinderen på din låge kåres live
100%
Julekalender branding på folketidende.dk for vores +255.000 læsere
100%
Omtale af din låge på Folketidendes Facebookside (27.000 følgere)
100%

Julekalenderen promoveres i

De seneste år har vi haft så stor succes med julekalenderen, at flere er havnet på venteliste.

Gamification
- Gør marketing til en leg

Har du nogensinde set en person spille Candy Crush? Har du set, hvordan verden omkring vedkommende bare forsvinder? Engagementet er ubøjeligt. Bare lige én bane mere. Og én til. Koncentrationen er urokkelig.

Forestil dig så, at du kan høste den form for opmærksomhed i din markedsføring.

Det kan du med gamification.

I år har vi taget juleglæden et skridt videre med tre forskellige lågetyper, der alle trækker på gamification-elementer. 

Fuldt fokus på
dit budskab

For at vinde dit spil, er kunderne nødt til at koncentrere sig om det, du vil fortælle dem. Der er altså ingen vej uden om dit budskab.

Alle spil er desuden designet med den helt rette balance mellem udfordring og belønning, der sikrer, at kunden er motiveret hele vejen.

Sæt spot på produkter
og øg dit salg

Måske har du noget på hylderne, som fortjener ekstra opmærksomhed? Noget, man ikke ville forvente at finde hos dig? Eller en genial julegave, som mange flere skal kende til?

Med en låge i julekalenderen kan du vise produkter og ydelser frem på en sjov og anderledes måde.

Gør et
stærkt indtryk

I julekalenderen møder kunderne dig i en legende kontekst. Og så er der, unægteligt, noget magisk over julen.

Oplevelsen smitter af på dit brand, skaber de helt rigtige associationer hos kunderne og sætter dig forrest i hukommelsen.

Nyt i år: Vælg mellem 3 lågetyper

Som noget helt nyt i år, har vi udvidet vores lågesortiment, så du kan vælge mellem tre forskellige spil: En quiz, et vendespil og en videoquiz. Uanset hvilken lågetype du vælger, er kunderne sikret en unik oplevelse med dit brand.

Quizzen

Kunderne skraber din låge fri og møder et spørgsmål, der kun kan besvares efter et besøg på din hjemmeside eller en af dine SoMe-kanaler. De sendes altså på en strategisk tur ind i dit univers – forbi dit budskab – og tilbage igen til en stemningsfuld afrunding på oplevelsen.

Med sjove og udfordrende spørgsmål, kan du teste dine kunders viden om din virksomhed og dens kerneværdier, eller du kan gøre nye leads opmærksomme på dit brand.

Vendespillet

Når kunderne åbner din låge, møder de et vendespil, som de  kender det fra barndommen. I en tjekket, digital version selvfølgelig. Det er dit logo på lågerne og dine billeder på bagsiden. Spillet er på tid, som tænder konkurrence-gnisten i alle deltagere.

Pust liv i dit brand med en gammel kending i spritnye klæder. Vis dine produkter og ydelser frem eller fortæl om dine værdier på en måde, der huskes af kunderne. Kun fantasien sætter grænser. 

Videoquizzen

Din låge skrabes fri og kunden fanges af en professionel brandingvideo, der fremhæver alt det, du er stolt af. Svaret på quiz-spørgsmålet findes i videoen, så kunden er underholdt og bliver samtidig meget klogere på din virksomhed.

Fang og fasthold kundernes opmærksomhed med en flot video, der bærer fortællingen om din virksomhed. Med et skarpt spørgsmål tvinger du kunderne til at forholde sig til – og huske – dit vigtigste budskab.

Eksempler på brandingvideoer vi har produceret

Priser

Julekalenderlåge med

Quiz

Med sjove og udfordrende spørgsmål, kan du teste dine kunders viden om din virksomhed og dens kerneværdier, eller du kan gøre nye leads opmærksomme på dit brand.

Du får
Mulige tilkøb
6.250 kr.

Julekalenderlåge med

Vendespil

Pust liv i dit brand med en gammel kending i spritnye klæder. Vis dine produkter og ydelser frem eller fortæl om dine værdier på en måde, der huskes af kunderne. Kun fantasien sætter grænser. 

Du får
Mulige tilkøb
7.950 kr.

Julekalenderlåge med

Videoquiz

Fang og fasthold kundernes opmærksomhed med en flot video, der bærer fortællingen om din virksomhed. Med et skarpt spørgsmål tvinger du kunderne til at forholde sig til – og huske – dit vigtigste budskab.

Du får
Mulige tilkøb
10.750 kr.

I tvivl om noget? Vi er klar til at hjælpe dig.

Sådan fungerer kalenderen

Kalenderen er bygget således op, at der alle dage (1.-24. december) udloddes en dagspræmie. Vinderen af dagens låge trækkes live i Radio SydhavsØerne på alle hverdage. Foruden dagspræmier, er der også en stor hovedpræmie på hver kalender. Hovedpræmien sponseres også af en annoncør, hvor vinderen trækkes blandt alle rigtige besvarelser – det sker i januar og sendes live i radioen.

673.068 visninger

I løbet af november og december, reklamerer vi for julekalenderen - og det virker!

50.383 personer

Spillede med i sidste års julekalender. Mange af dem har allerede tilmeldt sig årets julekalender.

54.500 lytter med

Når Radio Sydhavsøernes værter omtaler låge-annoncøren og trækker vinderen i live radio.

I år bliver det endnu vildere