Folketidende Gruppen

Julekalender 2024

Dage
Timer
Minutter
Sekunder

Bliv en del af Folketidendes populære annoncør-julekalender. 

Du kan købe en låge i kalenderen for Falster eller Lolland. Ønsker du at købe en låge i begge kalendere? Kontakt os allerede nu – lågerne bliver hurtigt udsolgt.

Tror du på julemirakler? Vi gør.

 

Vores julekalender er din genvej til alt det, som julen kan være for din virksomhed. I december er kunderne købelystne, aktivt på udkig efter nye produkter og åbne over for unikke oplevelser. 

Det er lige nu, du gerne vil have fat i dem. 
 
Med en låge i vores julekalender er du i bevidstheden hos de lokale forbrugere i en tid, hvor der er rift om dem. Sidste år brugte 50.383 personer vores julekalender. I år bliver det endnu vildere!
Bliv husket. Det er sjovt at spille - den oplevelse huskes.
100%
Skær gennem støjen. Med en kalenderlåge skærer du gennem støjen. På de fleste marketingsplatforme kæmper dit budskab om opmærksomheden sammen med andre reklamer og indhold. Sådan er det ikke i julekalenderen.
100%
Få den fulde opmærksomhed. Deltagerne fordyber sig med dit spil og brand. Det kræver den fuld opmærksomhed for at kunne spille med.
100%
Bliv set og hørt på Lolland-Falsters stærkeste platforme.
100%
Få kunders tid. Julekalenderspillene leverer højt engagement og tid brugt sammen med dit brand og budskab.
100%

Julekalenderen promoveres i

De seneste år har vi haft så stor succes med julekalenderen, at flere er havnet på venteliste.

Gamification
- Gør marketing til en leg

Har du nogensinde set en person spille Candy Crush? Har du set, hvordan verden omkring vedkommende bare forsvinder? Engagementet er ubøjeligt. Bare lige én bane mere. Og én til. Koncentrationen er urokkelig.

Forestil dig så, at du kan høste den form for opmærksomhed i din markedsføring.

Det kan du med gamification.

I år har vi taget juleglæden et skridt videre med tre forskellige lågetyper, der alle trækker på gamification-elementer. 

Fuldt fokus på
dit budskab

For at vinde dit spil, er kunderne nødt til at koncentrere sig om det, du vil fortælle dem. Der er altså ingen vej uden om dit budskab.

Alle spil er desuden designet med den helt rette balance mellem udfordring og belønning, der sikrer, at kunden er motiveret hele vejen.

Sæt spot på produkter
og øg dit salg

Måske har du noget på hylderne, som fortjener ekstra opmærksomhed? Noget, man ikke ville forvente at finde hos dig? Eller en genial julegave, som mange flere skal kende til?

Med en låge i julekalenderen kan du vise produkter og ydelser frem på en sjov og anderledes måde.

Gør et
stærkt indtryk

I julekalenderen møder kunderne dig i en legende kontekst. Og så er der, unægteligt, noget magisk over julen.

Oplevelsen smitter af på dit brand, skaber de helt rigtige associationer hos kunderne og sætter dig forrest i hukommelsen.

Nyt i år: Drop game & Swipe it

Du kan vælge mellem tre forskellige spil på din julekalenderlåge: quiz, drop game eller swipe it. Uanset hvilket spil du vælger er kundernes fulde opmærksomhed med dit brand garanteret.

Quiz

Kunderne skraber din låge fri og møder dit brand og et spørgsmål, der kun kan besvares efter et besøg i på din hjemmeside eller en af dine SoMe-kanaler. De sendes altså på en strategisk tur ind i dit univers – forbi dit budskab – og tilbage igen til en stemningsfuld afrunding på quizzen.

Med sjove og udfordrende spørgsmål, kan du teste dine kunders viden om din virksomhed og dens kerneværdier, eller du kan gøre nye kunder opmærksomme på dit brand.

Drop Game

Når kunderne åbner din låge, møder de dit brand og et spil. De skal i drop game gribe/fange visse elementer og undgå andre! Spillet kan opsættes til mange formål, der sikre at du og dit brand huskes. Spillet er på tid, som tænder konkurrence-gnisten i alle deltagere.

Pust liv i dit brand med et sjovt spil på tid. Vis dine produkter og ydelser frem eller fortæl om dine værdier på en måde, der huskes af kunderne. 

Swipe it

Din låge skrabes fri og kunden møder dit brand og et fordybende spil. Swipe it-spillet stiller deltagerne overfor scenarier eller spørgsmål, de skal swipe til højre eller venstre på. Spillet kan opsættes på mange måder, men fælles for dem alle er, at du får stærke indsigter i dine kunders præferencer. 

Bliv klogere på dine kunder – og gør kunderne klogere på din virksomhed. Swipe it-spillet kan fremhæve de produkter, services eller oplevelser, der matcher kundens præferencer. 

Priser

Julekalenderlåge med

Quiz

Med sjove og udfordrende spørgsmål, kan du teste dine kunders viden om din virksomhed og dens kerneværdier, eller du kan gøre nye leads opmærksomme på dit brand.

Du får
6.500 kr.

Julekalenderlåge med

Drop game

Pust liv i dit brand med et sjovt spil på tid. Vis dine produkter og ydelser frem eller fortæl om dine værdier på en måde, der huskes af kunderne. Kun fantasien sætter grænser.

Du får
8.300 kr.

Julekalenderlåge med

Swipe it

Bliv klogere på dine kunder – og gør kunderne klogere på din virksomhed. Swipe it-spillet kan fremhæve de produkter, services eller oplevelser, der matcher kundens præferencer. 

Du får
11.200 kr.

I tvivl om noget? Vi er klar til at hjælpe dig.

Sådan fungerer kalenderen

Julekalenderen består af 24 låger, som kan åbnes på dagen. Bag alle låger er et sjovt spil, hvor deltagere kan vinde en dagspræmie. Vinderen af dagens låge trækkes live i Radio SydhavsØerne på alle hverdage. Foruden dagspræmier, er der også en stor hovedpræmie. Hovedpræmievinderen trækkes blandt alle rigtige besvarelser blandt lågebesvarelser – det sker i januar og sendes live i radioen.

Folketidende har to kalendere en for Lolland og Falster. Fordobl dine vinderchancer ved at deltage i dem begge.

673.068 visninger

I løbet af november og december, reklamerer vi for julekalenderen - og det virker!

50.383 personer

Spillede med i sidste års julekalender. Mange af dem har allerede tilmeldt sig årets julekalender.

54.500 lytter med

Når Radio Sydhavsøernes værter omtaler låge-annoncøren og trækker vinderen i live radio.

I år bliver det endnu vildere