Hvad synes du om os?
Vi vil meget gerne høre om din oplevelse med Folketidende
Giv din mening til kende
Det siger andre om Folketidende Gruppen..
Når jeg klikker ind på e-avisen, så møder jeg i Folketidende mange overraskende og positive historier fra lokalområdet. Noget, man ikke har set andre steder eller måske har overset. Det er jo ofte en hård prioritering at læse i sin avis, men det, jeg følger mest med i, er landsdelens udvikling.[...]
Vi bruger FT Gruppen som en naturlig del af vores markedsføring, og eksperimenterer gerne inden for de forskellige platforme og formater. Vi er glade for samarbejdet og oplever en øget trafik mod vores website samt fysiske events, når vi kører kampagner både som print og digitalt
Folketidende er lokalavisen, der gør, at jeg kan følge med i lokalstoffet, og at jeg omvendt kan få Femø formidlet til andre dele af Lolland-Falster.
Radio Sydhavsøerne er rigtig dygtige til at fange vores budskaber i vores markedsføring og har hjulpet med at udvikle nyt slogan og radioreklamer som virker. Det er nemt og overskueligt at arbejde sammen med dem, da de har hånd om det hele igennem alle processer.
Folketidende er et anker man altid kan regne med
Vi opstartede radio reklamer hos Radio Sydhavsøerne tilbage i 2012 og er stadig glade for samarbejdet. I de perioder vi kørte med radio reklamer steg aktiviteterne på telefonerne [...] vi får simpelthen direkte henvendelser på noget folk har hørt i radioen.
I er garant for den journalistiske vinkel og dermed kvaliteten I det vi taler om.
Effekten af vores branding radio reklame er at folk har husket os, og derfor kører til os når de skal købe bil.Vores radioreklame for AutoCentro er konsekvent, har en god genkendelighed og er kørt mange gange over lange perioder. Folk husker radioreklamer når den kører konsekvent, når den kører igen og igen og igen.
Tidligere
Næste
Husk, at du altid kan række ud til os!
Vi vil så gerne høre fra dig! Ræk endelig ud, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp.