Folketidende Gruppen

Medie mix

Medie Mix er for nye annoncører, der kan prøve alle Folketidende Gruppens mange marketingsplatforme af, for at blive klogere på hvad der fungerer for din virksomhed.

Medie Mix er vores bland-selv marketingspakke, som du kan sammensætte med de moduler, som du vil prøve af. Book et møde med en mediekonsulent og bliv klogere på mulighederne og de erfaringer vi har inden for din branche. Aftalen gælder 12 måneder.

Folketidende Gruppen står bag LFs stærkeste platforme og medier

Markedsfør dig i Radio SydhavsØerne, på folketidende.dk eller i vores printmedier. Radio SydhavsØerne er den mest lyttede radio i eget sendeområde. Nyhedssitet folketidende.dk er områdets stærkeste annonceplatform +200.000 månedlige læsere fra LF og indland. Dagbladet Folketidende har høj troværdighed, redaktionel relevans og ultra loyale læsere. Ugeaviserne har en høj dækning og nærkontakt med læserne i dit nærområde og omdeles til alle postkasser på LF. Månedsmagasinet LF Livsstil har en høj gemmeværdi og er stærk i følelser og fordybelse omkring livsstilen på Lolland-Falster.

Branding
96%
Lokal eksponering på Lolland-Falster
81%
Image annoncering
95%
Hjælp og vejledning til indhold
89%
Gode idéer marketingskoncepter
100%

Du kan annoncere i

Bland-selv marketing

Med Medie Mix sammensætter du din egen marketingspakke med det indhold, der passer til din virksomhed. Du blander de moduler og tilkøb, som passer dig. Skulle du være i tvivl er vores medierådgivere altid klar til at vejlede dig. Vi har store indsigter i hvad der virker til hvilke brancher – og denne deler vi meget gerne med dig.

Modul: Digital
Modul: Dagblad
Modul: Radio
Modul: Ugeavis
Tilkøb: Helside
Tilkøb: Radio event
Tilkøb: LF Livsstil
Tilkøb: Profilside

Vi vil så gerne høre fra dig