Folketidende Gruppen

caucasian-millennial-woman-with-a-microphone-and-headphones-recording-a-podcast-in-a-recording-studio_t20_3grer2

Vil du i kontakt med 53.000 lyttere?

Radio Sydhavsøerne har 53.000 lyttere på en uge, i følge Gallup Radio Index. Dem kan du nå ud til med et radio spot/ reklame for din virksomhed.

Vi er med jer hele vejen og rådgiver om gode virkemidler, lyde og fangende budskaber.

Radio marketing er særlig stærk i

Radioreklame appellerer til lytternes fantasi og kræver ikke samme opmærksomhed som andre media.

Radioreklame er også tæt på indkøbsøjeblikket, aktuel, god til at genopfriske budskaber og giver stor effekt på kort tid.

Branding
96%
Lokal eksponering på Lolland-Falster
81%
Høje lyttertal
95%
Hjælp og vejledning til indhold
89%
Gode idéer marketingskoncepter
100%
0 %
Dækning i Guldborgsund kommune
0 %
Dækning i Lolland kommune
0 +
Producerede radio spots

Kunderne siger..

Et udpluk af vores kunder

Tegnebræt 1
Tegnebræt 5
Tegnebræt 9
Tegnebræt 13
Tegnebræt 17
GF case

Tilbage i 2012 opstartede GF Forsikring med at købe radio reklamer hos Radio Sydhavsøerne, som et led i deres marketing. De har branding spots og får løbende lavet specifikke reklamer målrettet mod deres kampagner eller nye tiltag.

“I de perioder vi kørte med radio reklamer steg aktiviteterne på telefonerne […] vi får simpelthen direkte henvendelser på noget folk har hørt i radioen” Udtaler Morten Jensen, salgschef i GF Forsikring Sakskøbing.

Tilbage i 2016 opstartede AutoCentro deres brandingkampgne med en radio reklame, som har kørt over lange perioder med velkendte lydeffekter og budskaber. Radio reklamen har til formål at sikre at Autocentro er “top of mind”, når der skal handles biler.

“Effekten [af radio reklamen] er at folk har husket os. […] Folk husker radioreklame når den kører konsekvent, når den kører igen og igen og igen.” Udtaler Jimmy fra AutoCentro i Nykøbing Falster.

Autocentro
Nettoline

Tilbage i 2011 overtog Ronni Nettoline i Nakskov, her opstartede radioreklamer i forbindelse med ejerskiftet og efterfølgende branding radio reklamer med butikkens kampagner og tilbud.

“[Radio Sydhavsøerne] er rigtig dygtige til at fange vores budskaber i vores markedsføring” Udtaler Ronni Hansen, indehaver af Nettoline i Nakskov.