Folketidende Gruppen

Close-up of female analyst holding felt tip pen in hand and speculating about marketing strategy while presenting data of research

Gode tips og tricks til dit vendespil

En låge med vendespil har potentiale til at gøre indtryk og sætte aftryk, hvis indholdet er gennemtænkt. Sidste år spillede i gns. 1.137 lokale forbrugere med hver dag. Udnyt de mange nye øjne på din virksomhed i andre rammer – strategisk. 

Læs med her for at få vores bedste anbefalinger til, hvordan du får mest muligt ud af dit vendespil.  

1) Klar, parat - vendespil på tid

Et online vendespil er ikke kun sjovt; det er en smart måde at give dine kunder en mindeværdig og interaktiv oplevelse. Med gamification kan du øge kundens engagement gennem:

  • Underholdning: Vendespillet skiller sig ud fra den typiske kundeoplevelse, som ikke altid byder på de store udsving. Kunderne husker dig!

  • Interaktion: Vendespillet er direkte interaktion med dit brand – det styrker forbindelsen mellem kunden og din virksomhed.

  • Belønninger: Belønning tilskynder til deltagelse – både den umiddelbare belønning man oplever, når man klarer spillet inden for tidsrammen – men ikke mindst muligheden for at vinde den fede præmie, du stiller på højkant.

  • Læring: Du kan præsentere produktinformation på en letfordøjelig måde og øger på den måde kundens viden om dine produkter.

  • Loyalitet: En positiv spiloplevelse skaber en følelse af loyalitet og gør det mere sandsynligt, at kunden vender tilbage!

2) Udnyt spillernes fulde opmærksomhed

Når du vælger billeder til dit vendespil, er det essentielt, at du gør dig klar over, hvad du vil opnå. 
Vendespillet er særligt oplagt at bruge til at fremvise produkter, men kan også bruges til at: 

Når du vælger videoquizzen, finder vi på det helt rigtige spørgsmål og svar til dig.

Obs! Vælg altid billeder af god kvalitet, så du fremstår professionel. 

3) Præmiens fortælling

Den præmie, du udlodder, er afgørende for engagementet med din låge. En virkelig fed præmie er lig med mange deltagere – og gode associationer med dit brand.

Husk, at vi er her til at vejlede dig!

Ræk endelig ud, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp til at få det største udbytte af din låge.